Scootmobielperikelen
Meneer Ensberg belde naar ons spreekuur met een uitzonderlijk scootmobielprobleem. Een schoolvoorbeeld van een onhandige aanpak door de consument zelf….
MeerSint krijgt niets cadeau op internet
Steeds meer mensen doen hun sinterklaas- en kerstinkopen via het internet. Maar let op! Dit is hét seizoen voor online…
MeerGroepsreis organiseren groot risico
Regelmatig komen ze voorbij: goedbedoelende vrijwilligersorganisaties die een reis boeken voor eenzame ouderen of gehandicapten, scholen die vijfdaagse stedentrips organiseren…
MeerEnergierekening wordt beter leesbaar
Regelmatig ontvangen wij in ons spreekuur vragen over energieafrekeningen. Vaak gaat het daarbij om verrekeningen en bijbetalingen die men niet…
MeerVerwarring om ‘o’ of ‘0’ in het paspoort
De ouders van de heer Selten hadden een heerlijke vakantie naar Amerika in het vooruitzicht. Zonder problemen kwamen ze door…
MeerGeen fratsen, ticketprijs moet duidelijk zijn
U herkent het vast wel; bij het online bestellen van concert-, theater en festivaltickets komen er tijdens het boekingsproces nog…
MeerAutoriteit blijkt tandeloze tijger
In 2016 besteedden we in Groeten van MAX aandacht aan de verkooppraktijken tijdens verkoopreisjes door organisaties als 1 2 Butterfly….
MeerBioscoopbon verzilveren met hobbels
Mevrouw De Jong bleek nog een bioscoopbon te hebben van BioscoopCadeau. Hij was in een la beland en ze vond…
MeerWel een erg duur informatienummer!
Mevrouw Vermeulen wilde de KPN bellen en googelde het nummer. Servicenummer 0900-1808 kwam als eerste tevoorschijn. Die konden haar doorverbinden…
MeerUw mobiele telefoongebruik binnen de EU
Wat u moet weten over uw mobiele telefoongebruik in 5 vragen aan MAX Ombudsman Jeanine Janssen. Wat is er veranderd?…
Meer