Jeanine Janssen: ‘Woonsquare en leveringsproblemen’
Mevrouw Huismans koopt op 6 maart een bank bij woonwinkel Woonsquare. Haar dochter koopt die dag een stoel. Ze worden…
MeerJeanine Janssen: ‘Pas bij de aanschaf van een hoortoestel op voor misleiding!’
In Nederland hebben we een systeem waarin iedereen met een gehoorverlies van 35 decibel recht heeft op een vergoeding bij…
MeerJeanine Janssen: ‘Een pakketreis stoffig? De voordelen zijn juist groot!’
Veel mensen halen hun neus op als ze het woord pakketreis horen. Het staat niet synoniem voor avontuurlijk, eigen inbreng…
MeerJeanine Janssen: ‘Hoge kosten door parkeerapp’
Mevrouw Anninck parkeert in Amsterdam. Ze gebruikt altijd de parkeerapp van Easypark om te betalen. De parkeerapp werkt dit keer…
MeerJeanine Janssen: ‘Zoekgeraakte drone jaagt Toby op kosten’
Toby Driessens koopt online een drone van bijna € 2.800. De drone bevalt niet en hij stuurt hem terug. Dat…
MeerJeanine Janssen: ‘Beddenzaak niet meer bereikbaar’
Mevrouw De Deugd koopt een hoog-laagbed bij De Gilde Slapen voor ruim 4.000 euro. Bij aflevering blijkt dat het niet…
MeerJeanine Janssen: ‘Asbest weghalen kan in de papieren lopen’
Mevrouw Goor woont al 30 jaar in haar huurwoning. Ze heeft daar in het begin zelf een keuken in laten…
MeerJeanine Janssen: ‘Is een computerhulp aan huis verstandig of niet?’
Meldpunt besteedt in de uitzending van vrijdag 29 september 2023 aandacht aan computerhulp aan huis. Een aantal dames hadden hulp…
MeerJeanine Janssen: ‘Grand Prix gaat aan de neus voorbij’
Familie Schuit boekt in augustus 2022 2 kamers voor 6 personen in Hotel At Sea in Zandvoort voor 25 en…
MeerJeanine Janssen: ‘Online dating met gepeperd prijskaartje’
Jan Woldendorp wil graag in contact komen met vrouwen om te chatten. Niet om fysiek af te spreken, maar gewoon…
Meer