Urgentie in tijden van woningnood
Regelmatig komen bij ons vragen binnen over urgentie voor het krijgen van een woning. Wij begrijpen dat de regels streng…
MeerRelatiebemiddelingsbureaus in de fout
De lente is weer begonnen. Mensen maken hun tuin in orde, plannen uitjes, boeken reizen en ga zo maar door….
MeerBedenkingen bij clouddiensten
‘Opslaan in de cloud’; tegenwoordig maken veel mensen hier gebruik van en bedrijven bieden u hiervoor hun diensten aan. Het…
MeerIncassobureaus eindelijk beboet
Al jaren strijden we tegen louche incassobureaus die u onterecht incasso’s sturen. Eindelijk is er nu, na 6 jaar, een…
MeerKijkt u weleens naar uw begrafenispolis?
3 jaar geleden verloor meneer Stam zijn zoon. Ondanks dat meneer Stam meende vroeger voor al zijn kinderen een goede…
MeerAls u uw zaken niet meer zelf kunt regelen
Het kan ons allemaal overkomen. Door bijvoorbeeld ziekte of een ongeval bent u niet meer in staat om zelf beslissingen…
MeerDe kosten van een hoortoestel: ongehoord
Recent kregen wij verschillende meldingen over gehoortoestellen die niet voor vergoeding in aanmerking kwamen. Zo ook van mevrouw Guldenaar. Mevrouw…
MeerZijn uw cadeaus nu al kapot?
Sinterklaas heeft in 2017 weer diep in de buidel getast om de prachtigste cadeaus te geven en ook de Kerstman…
MeerHoe zeg je een abonnement of contract op?
Regelmatig ontvangt MAX Ombudsman vragen over het verlengen en opzeggen van abonnementen of contracten voor onder meer telefonie, internet en…
MeerScootmobielperikelen
Meneer Ensberg belde naar ons spreekuur met een uitzonderlijk scootmobielprobleem. Een schoolvoorbeeld van een onhandige aanpak door de consument zelf….
Meer