Uw mobiele telefoongebruik binnen de EU
Wat u moet weten over uw mobiele telefoongebruik in 5 vragen aan MAX Ombudsman Jeanine Janssen. Wat is er veranderd?…
MeerHoe houden we de zorgkosten laag?
In korte tijd kreeg de MAX Ombudsman 4 meldingen van mensen die naar een nieuwe tandarts zijn gegaan, waarna ze een…
MeerEen aanbieding te mooi om waar te zijn
Reisaanbieders adverteren met mooie reizen voor aantrekkelijke prijzen. Soms hangt er een prijskaartje aan dat te mooi is om waar…
MeerSlimme meter: accepteren of niet?
Regelmatig ontvangen wij telefoontjes van mensen die van hun netbeheerder een brief hebben ontvangen dat hun oude energiemeter vervangen moet…
MeerLoopfiets niet mee op reis
Meneer en mevrouw Drost reizen al jaren naar volle tevredenheid met Effeweg. Mevrouw Drost raakt echter slechter ter been en…
MeerHelp, de brievenbus is weg!
Mevrouw Bakker benaderde ons namens 121 mensen die een handtekeningenactie zijn gestart voor het behoud van hun brievenbus. De bewoners…
MeerAnoniem gebeld worden… heeft u daar ook last van?
Anoniem bellen is bellen zonder nummerherkenning; als iemand u anoniem belt, ziet u dus niet het telefoonnummer van deze persoon….
MeerVooruit betalen, doe het niet!
Mevrouw Van der Linde meldde ons dat ze een keuken had gekocht en dat ze een aantal dagen vóór levering…
MeerDe Nederlandse Incassocentrale. Betalen of niet?
Er komen de laatste tijd veel klachten binnen van mensen die telefonisch benaderd worden om een ‘abonnement’ af te sluiten….
MeerHebt u als oudere recht op een lift?
Mevrouw Broesder uit Wageningen schakelde MAX Ombudsman in. Ze woont in een flatgebouw in Wageningen waar 24 appartementen in gevestigd…
Meer
