Duisternis en licht
Namens alle medewerkers van MAX wens ik u een heel gelukkig en gezond 2016 toe! We hebben een bijzonder jaar…
MeerVeranderingen in de zorg vanaf 2015
Per 2015 zullen er ingrijpende wijzigingen in de zorg worden doorgevoerd. MAX Ombudsman zet de belangrijkste wijzigingen voor u op…
MeerKerstinkopen! Wat zijn uw rechten?
Ruilen is geen recht. Dit is de meest voorkomende verwarring bij consumenten. Maar we hebben toch het recht om binnen…
MeerNa jaren nog afrekening van de servicekosten
Mevrouw Noordzij kreeg onlangs de servicekostenafrekeningen over de jaren 2011 en 2012 gepresenteerd van haar verhuurder Woonstad Rotterdam. Volgens Woonstad…
MeerMissie Liefde
Geen mens kan zonder liefde. In een tijd waarin de wereld alsmaar lijkt te verharden, standpunten steeds feller worden verkondigd…
MeerServicekosten: betaal niet te veel!
Op maandag 6 mei 2013 besteedden we in Tijd voor MAX aandacht aan huurders die ten onrechte servicekosten betalen voor…
MeerZijn die incassokosten wel terecht?
Als consument kunt u te maken krijgen met incassokosten als u uw rekening niet of niet op tijd betaalt. Hoe…
MeerAfscheid van mijn praktijk en patiënten
Eind 2015 stop ik mijn huisartspraktijk. Bijna 40 jaar heb ik daar lief en vooral leed gedeeld. In die tijd…
MeerHeerlijk gegeten, maar wel laat thuis!
Mensen met een beperking kunnen gebruikmaken van goedkoper taxivervoer via Valys. De service laat echter wel eens te wensen over….
Meer5 vragen over de vrije artsenkeuze
De laatste tijd lopen de emoties in politiek Den Haag hoog op over het voornemen om de vrije artsenkeuze af…
MeerRegels verlenging abonnement
“Ik heb al jarenlang een aantal abonnementen op verschillende tijdschriften, waaronder een omroepgids. Nu ik een proefexemplaar van MAX Magazine…
Meer