Jeanine Janssen: ‘Het grote (af)schuiven: wie betaalt de schade aan de trap?’
Een wasmachine weegt net zo veel als een volwassen mens. Wel zo prettig dat u die niet zelf de trap…
MeerJeanine Janssen: ‘Pas op voor opdringerige telefonische verkopers (en die aan de deur)’
Vanaf 1 juli 2026 worden de regels voor telemarketing strenger, telefonische verkopers. Bedrijven mogen u niet meer bellen zonder dat…
MeerJeanine Janssen: ‘Trapliften nog steeds niet juist geplaatst, het is een gebed zonder eind’
Een onderwerp dat ons al 4 keer eerder bezighield: trapliften. Onlangs hebben we zelfs een 5e tv-uitzending van Meldpunt gewijd…
MeerJeanine Janssen: ‘Onterecht hoge kosten door parkeerapp Yellowbrick?’
Mevrouw Vliem parkeert in Amsterdam. Na 2 uur en 17 minuten stopt ze de parkeeractie in de parkeerapp. Op het…
MeerJeanine Janssen: ‘Woonsquare en leveringsproblemen’
Mevrouw Huismans koopt op 6 maart een bank bij woonwinkel Woonsquare. Haar dochter koopt die dag een stoel. Ze worden…
MeerJeanine Janssen: ‘Pas bij de aanschaf van een hoortoestel op voor misleiding!’
In Nederland hebben we een systeem waarin iedereen met een gehoorverlies van 35 decibel recht heeft op een vergoeding bij…
MeerJeanine Janssen: ‘Een pakketreis stoffig? De voordelen zijn juist groot!’
Veel mensen halen hun neus op als ze het woord pakketreis horen. Het staat niet synoniem voor avontuurlijk, eigen inbreng…
MeerJeanine Janssen: ‘Hoge kosten door parkeerapp’
Mevrouw Anninck parkeert in Amsterdam. Ze gebruikt altijd de parkeerapp van Easypark om te betalen. De parkeerapp werkt dit keer…
MeerJeanine Janssen: ‘Zoekgeraakte drone jaagt Toby op kosten’
Toby Driessens koopt online een drone van bijna € 2.800. De drone bevalt niet en hij stuurt hem terug. Dat…
MeerJeanine Janssen: ‘Beddenzaak niet meer bereikbaar’
Mevrouw De Deugd koopt een hoog-laagbed bij De Gilde Slapen voor ruim 4.000 euro. Bij aflevering blijkt dat het niet…
Meer
