Rogier de Haan: ‘Hoe staat het met de compensatie in het nieuwe pensioenstelsel?’
U hebt er de afgelopen jaren vast wel wat van meegekregen: het overstappen naar het nieuwe pensioenstelsel pakt nadelig uit…
MeerRogier de Haan: ‘Strijd voor rechtvaardigheid’
“Gefeliciteerd, en onthoud dit moment goed. Want zo’n klapper maak je misschien nooit meer.” Dat waren de woorden van Pieter…
MeerRogier de Haan: ‘Pensioen gehalveerd, wat nu?’
Stel, u bent in de 60. Uw werk is prima en u bent gezond; u kunt doorgaan tot uw AOW-leeftijd….
MeerRogier de Haan: ‘Pensioenfondsen in de fout, deel 3’
Omdat we zo veel meldingen ontvangen van fouten die pensioenfondsen maken, zetten we deze maanden in deze rubriek voor u…
MeerRogier de Haan: ‘Veel nieuwe spoofing meldingen’
Dit voorjaar gingen we aan de slag met bankhelpdeskfraude, oftewel spoofing. Lang niet alle klanten krijgen een helpende hand van…
MeerRogier de Haan: ‘Check uw pensioen vóór het nieuwe stelsel’
Waarschijnlijk merkt u er zelf nog weinig van, maar op dit moment is de grootste financiële operatie aan de gang…
MeerRogier de Haan: ‘Pensioenfonds in de fout, het vervolg’
De afgelopen maanden kregen we verschillende meldingen van MAX-leden die van hun pensioenfonds een alarmerende brief hadden ontvangen. Een alinea…
MeerRogier de Haan: ‘Pensioenfonds in de fout’
Afgelopen april kregen we een telefoontje op ons spreekuur. De beller vertelde over een brief die ze eind vorig jaar…
MeerVervolg spoofingschade: MAX Ombudsman schiet te hulp
Vorige maand vertelden we het verhaal van het echtpaar Van Zegveld. Door bankhelpdeskfraude, oftewel spoofing, raakten zij op één zomerdag…
MeerRogier de Haan: ‘Spoofingschade: vergoeden of niet?’
Op een zaterdagochtend in de zomer van 2024 wordt het echtpaar Van Zegveld gebeld door ING. Al meer dan 50…
Meer
