De drukte op Schiphol

Gedupeerd door de problemen op Schiphol? Meld het ons!

Wie is er uiteindelijk verantwoordelijk voor de schade die vakantiegangers opliepen door de drukte op Schiphol? Tot nu toe is dit onduidelijk en worden gedupeerden aan hun lot overgelaten. Om hier duidelijkheid in te krijgen, start MAX ombudsman  een proefproces tegen Schiphol.

Meld uw zaak

Gedupeerden die menen een goede zaak te hebben kunnen zich melden via onderstaand formulier of via maxvakantieman@omroepmax.nl Als u zich meldt, zorg dan dat onderstaande informatie in ieder geval in de mail wordt vermeld:

  • Voor- en achternaam
  • Datum van vertrek
  • Vluchtnummer
  • Vliegtuigmaatschappij
  • Indien van toepassing de reisorganisatie
  • Bedrag waarvoor u bent gedupeerd
  • Bewijs dat u 4 uur van te voren op Schiphol was (of op tijd, dat u er wel was en het niet aan u ligt.
  • Foto’s / filmbeelden die u heeft gemaakt van de situatie op Schiphol.

Bent u gedupeerd door de problemen op Schiphol?

  • Sleep bestanden hierheen of
  • Door het invullen van dit formulier worden persoonsgegevens van u verzameld. Meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan kunt u vinden in onze algemene voorwaarden en privacyverklaring.